۴ پاسخ

حتما ببر

حتما گرمش کردی عزیزم منم چندبار جای بچم گرم بود تا ۳۷/۸ هم. رفته بود ترسیده بودم بردم دکتر گفت دمای مناسب بچه باید ۲۴ تا ۲۲ درجه باشه زیاد گرمش نکن

37.5که تازه شروع تب هست
مگه نی نی سرما خورده؟؟

بچه دوروزه برای چی تب کن حتما خونه گرم یالباس زباد تنش کردی اول دماخونرو جک کن لباسشم ببین زیادنباش

سوال های مرتبط