میتونم بخورم؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

نه گلم نخوری بهتره

بمن گفتن بخاطر جیوش نباید بخورم البته دکتر بهم گفت

من عمین الان ی دونه کامل تنهایی خوردم نکنه چیزی بشه😟😟😟😟

بخاطر جیوه که داره میگن نخورید

من گاهی اوقات میخورم

خوب بجوشون بخور عب نداره

منم خیلی دلم میخاد بخورم
زدم چت جی پی پی گف بجوشون عب نداره مقدار زیادش خطرناکه

بله ماهی یکی دوبار مشکلی ندارد دکترم گفت

میگن خوب نیست جیره داره عزیزم در حد هوس میتونی بخوری ولی زیاد خوب نیست

من تا الان چند بار خوردم ولی میگن نباید بخورین جیوش زیاده منم دارم سعی میکنم نخورم دیگه

اره بجوشون بخور😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
هستی هستی قصد بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان نگاه و نفس مامان نگاه و نفس ۷ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۳ ماهگی
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دلارا🎀 مامان مامان دلارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری