نه گلم نخوری بهتره
بمن گفتن بخاطر جیوش نباید بخورم البته دکتر بهم گفت
من عمین الان ی دونه کامل تنهایی خوردم نکنه چیزی بشه😟😟😟😟
بخاطر جیوه که داره میگن نخورید
من گاهی اوقات میخورم
خوب بجوشون بخور عب نداره
منم خیلی دلم میخاد بخورم
زدم چت جی پی پی گف بجوشون عب نداره مقدار زیادش خطرناکه
بله ماهی یکی دوبار مشکلی ندارد دکترم گفت
میگن خوب نیست جیره داره عزیزم در حد هوس میتونی بخوری ولی زیاد خوب نیست
من تا الان چند بار خوردم ولی میگن نباید بخورین جیوش زیاده منم دارم سعی میکنم نخورم دیگه
اره بجوشون بخور😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.