خانوما میتونم بخورم؟؟

تصویر
۱۸ پاسخ

ااااق
از شیرینی متنفرم 😶

خدا لعنتت نکنه میخام😐😂

الان میگفتی شیرینی نارگیلی مردم نمیفهمیدن ؟؟؟ عکس میذاری شاید یکی دلش بخواد یا ممنوع باشه نتونه بخوره

عاشقشم فقط حیف که عمل اسلیو کردم نمیتونم بخورم قبل عملم یه جعبه با آب میخوردم😂

بخور نوش جونت ولی من از نگاه کردن بهش هم حالم بد میشه

یکی‌بخور.

عزیزم‌کم‌بخور چون‌باعث‌نیشه قندت بره بالا در حد رفع هوس بخور

نوش جونت چرا نمیتونی بخور عزیزم

قندبارداری بعد بارداری ازبین میره آیا؟

من که خیلی دوسدارم و چند وقت یبار میخورم

دلم خواااااس

من ک باردار نیستم هوس کردم🥲

چرا نتونب بخوری؟
بخور نوش جونت بشه

نه نخور خوب نیست بذارش برا من🤭😜

ولی شیرینی زیاد نخور خدای نکرده قند بارداری خوب نیست

بخور قشنگم نوش جونت

🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

اره چرا نتونی نوشجان

اره بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری