خانوما دل و قلوه میتونم بخورم

۸ پاسخ

آره یکم بخوراگر دلت هوس کرده ولی زیاد نه فریزری هم نباشه تازه باشه

ن بابا دل و قلوه و امثال اینا خوب نیست تو سه ماه اول خصوصا

جگر نخور

ی بار در ماه فکر کنم میشه

نهههههه دل و قلوه و جیگر نخوووور

ببین چیزای گرمی نخور دیگ سه ماه اول سخته یکم رعایت کن دیگ حالا بعدن میخوری دارچین زنجبیل زعفران زرشک آناناس اینا سبزی هم کم بخور بعضی هاش قاعده آور هست

هرچی دلت میخاد بخور جز زعفران و زنجبیل

ارهه مشکلی نداره بخدا من همچی خوردم

سوال های مرتبط

مامان کارن و نیکان مامان کارن و نیکان ۳ سالگی
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری