۹ پاسخ

جگر و دل و قلوه کنسل😂

اصلا پشیمون شدم😂

عزیزم میگن بچه لب شکری میشه یکی دوتا بخور..برا ویتامین آ زیاد داخلشه بچه لب شکری میشه

جیگر دل قلوه کبابی همه میگن خوب نیست اصلا البته که چند سری شوهرم داد بهم خوردم به زور میگفت کلی خون ازت رفته ازمایش هام زیاد بود
ولی شما نخور بجاش فیله گوسفندی بخور که خیلیم نرمه من همش همینو میتونم بخورم از همه کبابا بدم میاد قارچ فیله بخور ترکیب خوبیه ترشی هم دوست داری محدود کم کنارش بخور

نهههه

جگر و شنیدم خوب نیس بخاطر تصفیه خون و ویتامین a

دوست دارم اخه 😂😂

نه عزیزم خوب نیس
بازم خودت میدونی

سلام میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان کارن و نیکان مامان کارن و نیکان ۳ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی