خانوما خورشت هوبج میتونم بخورم؟

۴ پاسخ

چرا نخوری من تا الان زعفرانم خوردم خورشت هویجم خوردم جعفری همه چی من نمیدونم شما چرا هرچی میخورین فک میکنین ضرر داره😐هرجیزی ب اندازه اصلن اصلننن ضرر نداره

هویج در حد معمول بخور زیادش خوب نیس

هویج دهانه رحمو لیز میکنه

ب نظرم نخوری بهتره چون هویج ویتامین Aزیادی داره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
هستی هستی قصد بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خداجون مامان معجزه خداجون هفته شانزدهم بارداری
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی