۳ پاسخ

عزیزم دیفن هیدرامین برا بچه بده ضرر داره . آب مک قرقره کن .

من ک دارم میخورم
گلوم پاره شد

به من گفتن نخور....اب نمک غرغره کن

سوال های مرتبط

مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی