۴ پاسخ

چرا کدیین داد . باید کلا برای تب و سرماخوردگی ساده میداد

من دکتر بهم گفت دیفن اصلا نخور منع مصرف داره فقط میشه قرقره کرد
فقط استامیوفن ۵۰۰ مجازه

من دندوندرد داشتم دوبار ازاین قرصای سه کاره و ژلوفن خوردم دخترم خیلی گریه کرد آروم نمیشد استامینوفن ساده خوردم چیزی نشد فک کنم کدئینم خوب نباشه ولی خوب دکتر بهتر میدونه دیگه

گفتی شیر میدی؟؟
شیر خودتو میدی فقط استامینوفن ساده میتونی بخوری من مریض شدم همینو گفتن دیگه نمیدونم

سوال های مرتبط