سلام توی هفته ی ۷ سونو واژینال میگیرن یا شکمی؟

۴ پاسخ

8هفته به بعد برو

من امروز دادم شکمی

واژینال

بذار یه هفته دیگه برو سونوی شکمی .. واژینال یکم خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری