خانوما زایمان طبیعی از کی رابطه داشتید؟🙈

۴ پاسخ

من ک 70 روزه زاییدم هنوز خونریزی دارم

من هنوز نداشتم 😐

تقریبا دوماه و نیم بعد

من که سزارین بودم تا چهل روز نداشتم
شما دیگه طبیعی هستی بیشتر باید صبر کنی

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته پانزدهم بارداری