۵۰روزبعدداشتم نه اصلادردنداشت
تا چهل روز نباید داشته باشی اکه طبیعی باشه من ۵۰ روز بد نه ادیت نشدم
ما بعد 2ماه درد که نه ولی میترسیدم😂
روز ۵۳ با ژل خیلی کار راحت بود
روز۴۱نه اصلا دردنداشت فقط یه سوزش خیلی خفیف
5 ماه بعد
قبلش داشتیم ولی کامل نمیشد خیلی درد داشتم حس میکردم داره کش میاد
۵۰ روز بعدش بود درد نه ولی بدنم خیلی خشک بود
من ۵۰روز ّعد داشتم انقد درد داشت
۴۵روز بعد نه نداشت
منی ک سزارین بودم داشتم زااار میزدممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.