دکترم به من گفت تا دو ماه رابطه نداشته باش
من هنوز بخیه داخلیم نیفتاده الانم ک پریود شدم همچنان نداریم
۵۵روزولی خیلی درد میکنه از داخل.حس میکنم هنوز کامل خوب نشدم
چه سزارین چه طبیعی بعد ۴۰ روز اینا باید رابطه داشته باشی
در کل بعد ۴۰ روز توصیه میشه
عزیزم درخواست میدی❤️
۴۰ روز
۴۵زور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.