۸ پاسخ

دکترم به من گفت تا دو ماه رابطه نداشته باش

من‌ هنوز بخیه داخلیم‌ نیفتاده‌ الانم‌ ک پریود شدم همچنان نداریم

۵۵روزولی خیلی درد میکنه از داخل.حس میکنم هنوز کامل خوب نشدم

چه سزارین چه طبیعی بعد ۴۰ روز اینا باید رابطه داشته باشی

در کل بعد ۴۰ روز توصیه میشه

عزیزم درخواست میدی❤️

۴۰ روز

۴۵زور

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی