۱۱ پاسخ

بعد۷۳روز ولی باز اذیت شدم

بعد۲ماه

بعد ۵۵روز ولی خیلی درد داشت و کنسله فعلا چون بخیه های داخلیم ‌کامل خوب نشدن

من سردومی بعد ۱۰روز
چون بخیه نخوردم🥲😂

حتی بهش فکر هم نمیکنم
بخیه هام هنوز کامل نیفتاده

۵۰ روز

منن بعد ۳۰ روز

بعد ۲ ماه

۵۰ روز ولی موفقیت آمیز نبود

بعداز۴۸روز

من بعد ۵۰روز

سوال های مرتبط