۳ پاسخ

من هنوز درد دارم🥲البته اولش درد دارم بعد چند دقیقه خوب میشم
ولی استخونای واژنم بعذ رابطه درد می گیره
الانم پربودم بازم درد می کنه
یعنی قشنگ نابود شده😐

ما که 4 ماهه خواهر برادریم 😅
ولی سر پسرم تنگ تر شده بود بعد زایمان

۱ هفته دیگ پسرم ۳ ماهه میشه اصلن رابطه ای نداشتیم تا الان .

سوال های مرتبط

مامان رادمهر کوچولو🫄 مامان رادمهر کوچولو🫄 ۱ ماهگی