من ۹ماه حاملگی نداشتم ۴۰روزم هست زایمان کردم نداشتم...شوهرم نگفته چیزی تحمل کرده 🤪😂
من بعد ۲۵ روز زایمانم طبیعی بود
البته من سزارین بودم
بعد از ۲۰ روز
40روز
خدا کف دست رو واسه همین مواقع آفریده ببم جان🤗
من ک بعد بیست و دو روز داشتم😅😅
منکه تا دوماه رابطه نداشتم
من روز 14
من بعد ۴۰ روز بازم نمیتونم🥲🤦🏻♀️
رحم زخم بزرگ داره جاي جفت هست بايد تا 40 روز رابطه نداشته باشي
بخیه نداری ؟😕
من الان ۳۲ روزه میگذره هنوز بخیه دارم اصلا خودم جرعت نمیکنم رابطه داشته باشیم میترسم😐
راهکار: پشمارو نزن شوهرت جنگل رو که ببینه فکرش از سرش میپره
حالاکه صبرکرده یکم دیگم وایسه خودت خیلی اذیت میشی خیلی دردناکه مخصوصا هنوزکه بخیه ها تازه س
از داخل بخیه داری نمیشه،تازه بعد چهل روزم باز یکم لکه داری بعد رابطه
رحم تا چهل روز به استراحت احتیاج داره و زخمه
اخه بخیه داری نمیتونی که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.