۱۷ پاسخ

من ۹ماه حاملگی نداشتم ۴۰روزم هست زایمان کردم نداشتم...شوهرم نگفته چیزی تحمل کرده 🤪😂

من بعد ۲۵ روز زایمانم طبیعی بود

البته من سزارین بودم

بعد از ۲۰ روز

40روز

خدا کف دست رو واسه همین مواقع آفریده ببم جان🤗

من ک بعد بیست و دو روز داشتم😅😅

منکه تا دوماه رابطه نداشتم

من روز 14

من بعد ۴۰ روز بازم نمیتونم🥲🤦🏻‍♀️

رحم زخم بزرگ داره جاي جفت هست بايد تا 40 روز رابطه نداشته باشي

بخیه نداری ؟😕
من الان ۳۲ روزه میگذره هنوز بخیه دارم اصلا خودم جرعت نمیکنم رابطه داشته باشیم میترسم😐

راهکار: پشمارو نزن شوهرت جنگل رو که ببینه فکرش از سرش میپره

حالاکه صبرکرده یکم دیگم وایسه خودت خیلی اذیت میشی خیلی دردناکه مخصوصا هنوزکه بخیه ها تازه س

از داخل بخیه داری نمیشه،تازه بعد چهل روزم باز یکم لکه داری بعد رابطه

رحم تا چهل روز به استراحت احتیاج داره و زخمه

اخه بخیه داری نمیتونی که

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی