آب دور نی نی من ۲۶ هفته ۱۲.۵ بود کمه مگه چرا بعضیا میگن کمه ؟

۸ پاسخ

هر چی دکترت میگه ب اون گوش یده

من سه باز هز هفته سونو میدادم 13 بود هفته سوم بود 18 ولی بعد دوهفته دوباره رفتم 10 بود
این سونو ها هن 25 هفتا 26 هفته 27 هقته
و 28 هفته و 31 هفته داذم سونوهارو

آب دور جنین چیه؟؟ من تاحالا همچین سونویی ندادم

نه اوکیه

برا من ۱۰ بود دو هفته پیش دکتر گفت آب زیاد بخور همین

خوبه نزار پایینتر بیاد

من نمیدونم رنج نرمالش چنده
من هر وقت میرم سونو نوشته نرمال است

سونو امروزم

تصویر

نه خوبه بین ۸تا ۲۴ نرماله

سوال های مرتبط

مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی