کمتر بود برای من
۹روز تا موعدم مونده و از الان درد پریودی دارم😭ینی باردارباشی هم این درد هست؟؟؟؟
برای من مثل همیشه بود
یکم کمتر بود شدتش چون زمان پریودی نمیتونستم تحمل کنم مسکن میخوردم ولی برای بارداری قابل تحمل بود اما مدتش زیاد بود از ۵ روز قبل موعد درد داشتم هرروز تا حتی هفته ۷ یا ۸ اینطورا
برا من مث همیشه بود یزره بیشتر یکم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.