۷ پاسخ

عزیزم با بیهوشی انجام بده هیچ دردی هم نداره من قبل دخترم انجام دادم هیچ عوارضی هم نداره تازه درمانی هم هست خیلیا بعدش بلافاصله باردارشدن چون لوله ها ورحم با فشار مواد باز می‌کنه .فقط تا چند روز شاید لکه بینی داشته باشی.

من چندسال پیش انجام دادم واسه من دردناک بودولی قابل تحمله دردش ازدردپریودی یکم بیشتربود موقع تزریق درحدچندثانیه یهودردت میگیره بعد کم کم اروم میشی واسه من که اینجوربود ولی بیشترواسه استرسمم بود اونایی که استرس نداشتن خیلی راحت تربودن من پاهام ازاسترس میلرزید وخودموسفت گرفته بودم

من رفتم درد نداشت . بعد سه روز اقدام کردم باردار شدم

نه اصلا نترس دردش عین پریودیه دل‌پیچه کوچیک من ماه پیش انجام دادم و ب خاست خدا این ماه حامله شدم 🥹

درد که داره ولی چند دقیقس زود تموم میشه

سلام عزیزم من این ماه رفتم درد نداشت هیچی
تازه برای من دکترم گفت اقدام کن 🤷🏻‍♀️

من انجام ندادم ۱۱م نوبت دارم ولی از هرکی ک رفته پرسیدم درد داره ولی قابل تحمله مثل درد پریودی میمونه اونم فقط در حد چنددقیقست ..عوارض نداره انفاقا خیلیا ک انجام دادن اگ شوهرشونم مشکلی نداشته بلافاصله بعدیکی دوماه باردار شدن..ولی خب میگن اون ماهی ک عکس رنگی گرفتین اقدام نکنید

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری