خوب چرا لختش کردین بدتر سرما میخوره طفلی استامینوفن هر۶ساعت بده اگ دیدی تبش بیشتر ۴ساعت بده شیاف چیزی نگفتن بزاری
من ک بیدار نموندم واسه شیر ک بیدار میشد تبشو چک میکردم حساس نباشین چیزی نمیشه
حتما شب تا صبح حواست باشه
من دخترم ساعت۲ شب تب کرد تبش ۳۹ هم رفت
الهی قربون قیافه ت خاله 😍من که دیشب بیدار بودم تا صبح تبش پایین نمیومد هنوزم تب داره
من احساس میکنم پاهای دخترم درد انچنانی نداره چون همش پاهاشو تکون میده ولی گریه نمیکنه
انشالله ک تب نکنه بچتون
دستمال رو سر و پ۱اش بزار سریع تب و میاره پایین
هر یک ساعت چکش کنی بهتره
چون تب خطرناکه
دختر منم از صبح تا الان خدا رو شکر تب نکرده فقط پاش درد میکنه ینی ممکن امشب تب کنه ساعت یک دوباره باید قطره بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.