فقط خودت مشغول کن و دنبال علایم نباش
اونموقعی ک فکرشم نمیکنی میشه
باور کن من زمانی خدا بهم بچه داد که واقعا لازم بود بهم بده وگرنه سختی های زندگیم به هیچ وجه نمیتونستم تحمل کنم🥺دل خوشی بهم داد امید بهم داد الهی به موقش با دل خوش بچه سالم بهت بده
من۳ ماه آمپول آزاد سازی زدم هر ماه دکتر میگف چند تا فولیکول عالی داری با اطمینان میگف این ماه بارداری دفعه آخر بهش گفتم شما هر ماه همینو میگی گف احتمالا تخمدونات کیفیت نداره اگر این ماه باردار نشدی ماه بعد بیا بفرستم آی یو آی منم دیگه بیخیال شدم
مصلحت خداوند .
تا اون نخواد ما هر کاری کنیم نمیشه .
روز و تاریخش دست بالاییه 🤲
تحت نظر دکتر هستی؟چند وقته اقدامی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.