۳ پاسخ

سلام عزیزم منم روز ۱۱ ازاد سازیم شما چند فولیکول داشتی چه اندازه بود

منم دقیقا مثل شمام
ولی برا من یهو ترشح میاد قطع میشه احساس میکنم پریود میشم با دستمال پاک میکنم میبینم ی مایه ی زردوسفید نمی‌دونم برا چیه از امروز شدم اگه کسی می‌دونه بگه ممنون

آمپول آزاد سازی چطور برات تجویز شد؟منم دوست دارم بزنم ک درصد بارداریم بالا بره درسته ک بالا می‌ره شانس بارداری با آمپول آزاد سازی ؟؟تو یه دوز زده میشه یا چندتا ؟اسمش چیه

سوال های مرتبط