۱۱ پاسخ

از دکترت نپرسیدی خوب که میشه13ام رفت یا نه اگر دیدی نمیشه همون شب 12امپولت و بزن دیگه چاره چیه ایشالا که مثبت میشی

۱۳دهم برو انشالله خیره

اینم بهت بگم من تنبلی تخمدان شدید دارم بارداری قبلیم دکتر بهم لتروزول داد گفت برو ۶ ماه بخور بدون امپول و سونو و این چیزا اما همون ماه اول بعد از دو سال من باردار شدم

عزیزم رد نمیشه منم روز ۱۳ رفتم روز ۱۴ امپول زدم و باردار شدم

تا ۱۴ سیکل فرصت داری ک

با دکترت هم مشورت کن

معلوم نمیشه تو چند تا فولیکول داری امکان دارع بعضی هاش دیر تر بالغ بشه تو بدون استرس پیش بزو خواهر من روز ده سیکلش باردار شده اگه خدا بخواد میشه

خب منم تحت نظر انلاینم اتفاقا🥲 ولی خب بهم لتروزول و امپول اچ ام جی داده گفته روز ۱۱ یا ۱۲ برو سونو ک آزادسازی بهم بده

بنظرم به این ها تکیه نکنید که سونو برین منم مثل شما خیلی اهمیت میدادم دیگه بعد بیخیال شدم و رفتم آنلاین پیش دکتر جعفری با یه نسخه باردار شدم

خب ی روز قبل برو من یادمه مثل تو بودم یه روز قبل یعنی ۱۱دهم رفتم

منم دقیقا همین جوری شدم نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط