۳ پاسخ

نه زهرا من از ۸ سیکلم دارم میزنم مثل تو،همشون همینجوری بود دیشب ک ۱۴ سیکلم بود درد تخمدان داشتم امروز کیت زدم این شد

تصویر

عزیزم ببخشید سوال میپرسم من چون تاحالا استفاده نکردم از روز چندم باید بزنیم؟ وقتی پر رنگ شد یعنی تخمک گذاری کردی یا تخمک آزاد شده؟

نزدیکشه باید تکرار شه فردا

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان حسین💙 مامان حسین💙 هفته سی‌وششم بارداری