نه زهرا من از ۸ سیکلم دارم میزنم مثل تو،همشون همینجوری بود دیشب ک ۱۴ سیکلم بود درد تخمدان داشتم امروز کیت زدم این شد
عزیزم ببخشید سوال میپرسم من چون تاحالا استفاده نکردم از روز چندم باید بزنیم؟ وقتی پر رنگ شد یعنی تخمک گذاری کردی یا تخمک آزاد شده؟
نزدیکشه باید تکرار شه فردا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.