سلام روز دوازدهم سیکل
کیت تخمک گذاری
ایا مثبته تخمک گذاری شده

تصویر
۷ پاسخ

سلام عزیزم شما با کیت تخمک گذاری که گذاشتین و اقدام کردین باردار شدین؟؟

عزیز این کیت کدوم سمتش باید تو ادرار باشه؟

سلام این کیت رو تا چ زمانی باید داخل ادرار نگه داریم؟

من آزادسازی زدم روز ۱۴
فردا روز ۱۵ کیت گذاشتم دوتا خط افتاد کمرنگ تقریبا
روز ۱۶ زدم یه خط افتاد
من از روز ۱۴نزدیکی داشتم تا ۳شب پشت سر هم

هنوز پررنگتر میشه

بله عزیزم مثبته

بله بله

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته بیستم بارداری
فاطیما🌙 فاطیما🌙 قصد بارداری
🪄Sanaz✨
الله 🪄Sanaz✨ الله قصد بارداری
مامان اویان مامان اویان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسسها و مامان پرنسسها و قصد بارداری