سلام عزیزم شما با کیت تخمک گذاری که گذاشتین و اقدام کردین باردار شدین؟؟
عزیز این کیت کدوم سمتش باید تو ادرار باشه؟
سلام این کیت رو تا چ زمانی باید داخل ادرار نگه داریم؟
من آزادسازی زدم روز ۱۴
فردا روز ۱۵ کیت گذاشتم دوتا خط افتاد کمرنگ تقریبا
روز ۱۶ زدم یه خط افتاد
من از روز ۱۴نزدیکی داشتم تا ۳شب پشت سر هم
هنوز پررنگتر میشه
بله عزیزم مثبته
بله بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.