بچها این کیت تخمک گذاری مثبته ؟

تصویر
۷ پاسخ

خط پایبنی خیلی پررنک از الان هرشب اقدام کن
هرروزم کیت بزن تا موقعی ک کم رنگ بشه تا دوروز بعد کم رنگ شدن هم باز اقدام کن

نه دیگه ...برا ۱۶و ۱۷مثبت نیست شما روز ۱۴تخمک ازاد کردی چون کمرنگ تر شده ولی اقدام کن
تا الان چند بار اقدام داشتی

۱۴ و ۱۵ اقدام کردم

تصویر

تست نامعتبر هس باید بالایی در رنگ باشه

این چیه برنامه ای داری ؟

نه عزیزم باید دوتا خط پررنگ باشه

مثبته ؟؟؟

تصویر

سوال های مرتبط

فاطیما🌙 فاطیما🌙 قصد بارداری
🪄Sanaz✨
الله 🪄Sanaz✨ الله قصد بارداری
محیا 💚🌻 محیا 💚🌻 قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری