۵ پاسخ

با قرص بهتر تر میشه....و میتونی طبیعی باردار بشین زیاد جای نگرانی نیس

عزیزم ی تجربه از من
ک دوتا سقط کردم
تا وقتی آزمایش همسرت نرمال نشد و دکتر اجازه نداد اقدام نکن

بتونی مورفولوژی رویکم بالاببری با دارو و... باردارمیشی

عزیزم سرعت پیشروندشون کمه و مورفولوژیشونم پایینه

بفرست چت جیبیتی بهت توضیح میده

سوال های مرتبط