با قرص بهتر تر میشه....و میتونی طبیعی باردار بشین زیاد جای نگرانی نیس
عزیزم ی تجربه از من
ک دوتا سقط کردم
تا وقتی آزمایش همسرت نرمال نشد و دکتر اجازه نداد اقدام نکن
بتونی مورفولوژی رویکم بالاببری با دارو و... باردارمیشی
عزیزم سرعت پیشروندشون کمه و مورفولوژیشونم پایینه
بفرست چت جیبیتی بهت توضیح میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.