عزیزانی که آسپرین مصرف میکنید دکتر بهتون گفته کی قطع کنید؟

۱۴ پاسخ

۳۶هفته به بعد معمولا

36هفته

۳۶ هفته

تا 34هفته و ۶روز خوردم قطع کردم

برای من که ۲۰ خرداد زایمان داشتم از اول خرداد گفت دیگه نخور یعنی ۲۰ روز جلوتر از زایمان

امروز ۳۶ هفته کامل شدم دکترم قطعش کرد

من که هپارینم میزنم. دکتر گفت تا یک روز قبل عمل باید بزنم

از ۳۶هفته

۳۶ هفته

۳۶هفته

من دو روزه قطع کردم

36هفته

۳۶ هفته قطع کردم

۳۵ هفته قطع کردم

سوال های مرتبط