۱۰ پاسخ

پسر منم همین طوری بود و هست فکر کنم از رفلاکس

بچه منم همینطوریه هز اول همینطوری بود

پسر منم‌همینجوریه

چقدر بامزست جیگر خداحفظش کنه

هوا میره تو دهنش برا همون

پسر منم همینجوره البته خودمم خیلی بخندم همینجور میشم😅🤣

دور خنده‌ش بگردم من
هزار ماشالله

آره خنده سکسکه میاورد برای منم بچه بودم😁

دختر منم همینه برا چیه؟!

خواهرم ۳۲ سالشه اینطوریه🥴😁😁😁

سوال های مرتبط