۹ پاسخ

نه قبلا می‌بردم اما حالا نه اتفاقا دخترم الان بیشتر بهونه بیرون رفتن رو می‌کنه
آخه هوا جهنمه از بس گرمه نرفته پشیمون میشی از رفتن

نه واقها نمیرسم ولی هفته ای دوسه بار میبرمش 🥺

نه اصلا دخترم آفتاب مهتاب ندیده ست😁😁😁😁😁😁

ن عزیزم چخبره مگه بیشتر بره مریض میشه

نوچ حوصله م نمیکشه

یروز درمیون میرم فیزیو تراپی اونم میادی هوایی میخوره

من اگه نبرمش بیرون خودم روانی میشم🤣
چون عصرا خیلی حوصله اش سر میره دیگه با چیزی خیلی سرگرم نمیشه

نه من هفته ای یک یا دوبار

خیر💥😬

سوال های مرتبط