۳ پاسخ

من شب میبرم ک بعدش جایی نبرمش و راحت بخوابه

خونه فقط

خونه چون خوابش می گیره خسته اس و هنوز تن و سرش نم داره

سوال های مرتبط

مامان مامانی فندقمم مامان مامانی فندقمم ۱ سالگی
مامان اباالفضل مامان اباالفضل ۶ ماهگی
مامان کوچولوی گردالی مامان کوچولوی گردالی ۱ سالگی