خانما سزاین چند دیقه طول میکشه ؟

۶ پاسخ

نهایتا یه ربع

به نظرم ۱۰ دقیقه _ یه ربع شد
خیلی سریع بود

و منیکه نمد خیلی زود تموم شد بعدش بردن ریکاوری

به دنیا آوردن بچه ۷ یا ۸ دیقه. بقیه اش صرف بخیه وبقیه کارا میشه باهم حدود ۱۵ دیقه

امپولو که زد زود شروع کرد خیلی زود تموم شد منم فکر میکنم ۱۰ دقیقه نشد

من حس میکنم ۱۰ دقیقه هم نشد

سوال های مرتبط

مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 مامان گردو🩷🤰🏻🤱🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری