۱۱ پاسخ

آویشن فلفل دلمه سماق ماکارونی رو خوشمزه میکنه

من پودر کچاپ میزنم خیلی خوب میشه

خودچرخ کرده ماکارونی وخوشمزه میکنه من فقط دارچین وپودرسیرمیزنم بارب ودرحدی میزنم که خوشرنگ بشه وهمیشه ماکارونی درست میکنم خیلی خوشمزست وهمه تعریف میکنن

پاپریکا و آویشن خوشمزه می‌کنه، قارچم خوبه اگه داشتی، سعی کن یکم از آب مایع گوشت بریزی تو آب جوش برنج خوشمزه میشه

خوب تفت بده روغنش زیاد باشه ربش کم نباشه. باهرچی درست میکنی اینارو انجام بدی ماکارونیت خوشمزه میشه

قارچ ذرت فلفل دلمه پیاز و اویشن..
اینارو نداشتی
همون سویا و سیب زمینی سرخ کن با ادویه و دم ک میخای بزاری یکم شوید بپاش روش
هم سردی ماکارونی رو میگیره هم خوشمزه میشه
من هیچ وقت چرخکرده نمیزنم چون دوسنداریم طعم ماکارونی رو میبره

تخم گشنیز برگ بو فلفل سیاه سماق باهم آسیاب میکنم ادویه گوشت چرخ شده است

تخم گشینیزم خیلی خوشمزه میکنه گوشت چرخکرده رو.
فقط بعد سرخ شدن میاز ک گوشتو زدی قشنگ تفت بده و گوشتو نرم کن نزار تیکه بزرگ بمونه
ی بار کسی درست کرد تیکه های گدشت چرخکرده بزرگ بود و تفت نداد بود خوب خیلی بدمزه شده بود

قارچ و فلفل دلمه میزنم با چرخ کرده زیاد سرخ نمیکنم

بجز آویشن،یه کوچولو هم آبلیمو بزن خیلی خوشمزه میشه

آویشن خیلی خوشمزه میکنه ماکارونی رو

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم 🧿 مامان دختر قشنگم 🧿 ۱ سالگی