۵ پاسخ

دکترش گفت
صبح فرنی
ظهر سوپ
عصرونه حریره بادوم
شام سوپ
همه یاین وعده هارو از هفته ی چهارم ۵ ماهگی شروع کردم

سه وعده بده .
چون اگه الان خوش اشتها بشه برا وقتی که بزرگتر بشه راحت تری .

میتونی دو یا سه وعده بدی زیاد غذا خوردن مهم نیست الان
کلا بچه با غذا خوردن زیاد وزن نمیگیره تا یسالگی شیر مهمه

در حد چند قاشق بده که از غذا زده نشه سیرش نکن

من فعلا چون فقط اشنایی هست یک وعده میدم از فردا که وارد ماه جدید میشم برای غذا دادن دو وعده میدم

مامانا یه سوال 👀💛
تا حالا شده برای غذا خوردن نی‌نی‌ت به دردسر بیفتی یا حس کنی برنامه‌اش اونجوری که باید اصولی نیست؟ 😔🍽️
اینجا قراره یه نفس راحت بکشی 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا هر لقمه بهونه بگیره
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا دنبال ایده‌های جدید و خوشمزه‌ای
حتی اگه درگیر اینا هستی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 حساسیت‌های غذایی
من کنارت هستم تا یه برنامه ساده، خوشمزه و کاملاً اصولی برای کوچولوت داشته باشی 🥣🍌
🎁 یه سورپرایز هم برات دارم:
«مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه رایگان غذایی» 😍
اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بدی: @Atena_0422
👉 یا وارد کانال بشی: @ninifoodartam
✨ فقط بنویس: «برنامه رایگان»

سوال های مرتبط