من دارم.خداروهزاربار شکر بخاطر وجودشون.
حتمااااباید کمکی داشته باشی وگرنه رسما رد میدی!!, من خدا عمر باعزت ب مامانم و بابام بده خیلی کمکم هستن.عصرتاعصر میریم خونشون و همه جوره باهاشون بازی میکنن و نگهشون میدارن و من استراحت میکنم.بااینحالم دلم میخواد هرروز غذا ازبیرون بخریم و خودم نپزم چون واقعااااخسته میشم ولی غذای بیزون اصلا بهم نمیسازه و مریضم میکنه
منم دوتا دختر با فاصله ۱۶ ماه دارم
هرآن ممکنه بزنم به کوه
خودم تنهام
همسرم کمک میکنه ولی کافی نیست .خیلی اذیتم
بنظرم وحشتناکه 😣😣
منم الان یا وجود بچه دوباره باردار شدم وقتی پسرم ۱۶ ماهه بشه به دنیا میاد مطمئنم قراره پاره بشم😂
خودم نگه میدارم تا الان کونم پاره شده😂😂شوهرم انقد پررو و انقد پر توقع ک توقع داشت صبحا پاشم براش صبحونه بزارم با وجود شب بیداری با دوتا بچه ..دیگ از ی جا ب بعد جا خودمو و بچهامو ازش جدا کردم رفتم تو اتاق خاب و اون تو هال میخابه ک صبحم پاشد صبحونه شو بخوره و بره بچها بیدار نشن ساعت ۶صبح
مگه میشه بچه یکساله رو برد سرکار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.