۵ پاسخ

من دارم.خداروهزاربار شکر بخاطر وجودشون.
حتمااااباید کمکی داشته باشی وگرنه رسما رد میدی!!, من خدا عمر باعزت ب مامانم و بابام بده خیلی کمکم هستن.عصرتاعصر میریم خونشون و همه جوره باهاشون بازی میکنن و نگهشون میدارن و من استراحت میکنم.بااینحالم دلم میخواد هرروز غذا ازبیرون بخریم و خودم نپزم چون واقعااااخسته میشم ولی غذای بیزون اصلا بهم نمیسازه و مریضم میکنه

منم دوتا دختر با فاصله ۱۶ ماه دارم
هرآن ممکنه بزنم به کوه
خودم تنهام
همسرم کمک میکنه ولی کافی نیست .خیلی اذیتم

بنظرم وحشتناکه 😣😣
منم الان یا وجود بچه دوباره باردار شدم وقتی پسرم ۱۶ ماهه بشه به دنیا میاد مطمئنم قراره پاره بشم😂

خودم نگه میدارم تا الان کونم پاره شده😂😂شوهرم انقد پررو و انقد پر توقع ک توقع داشت صبحا پاشم براش صبحونه بزارم با وجود شب بیداری با دوتا بچه ..دیگ از ی جا ب بعد جا خودمو و بچهامو ازش جدا کردم رفتم تو اتاق خاب و اون تو هال میخابه ک صبحم پاشد صبحونه شو بخوره و بره بچها بیدار نشن ساعت ۶صبح

مگه میشه بچه یکساله رو برد سرکار

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی