۱۰ پاسخ

من مثلا در حد حموم رفتن یا غذا گذاشتن و ظرف شستن شوهرم بچه رو نگه میداره،خانوادمم نزدیکن کاری داشته باشم چندساعت میدم دست خواهرم کارام تموم شد میارمش،یبارم خونه تکونی اساسی داشتم دادم مادرشوهرم دو شب نگه داشت کارام تموم شد رفتم آوردمش،چون شیرخشکیه منو نبینه میمونه،کارمم واقعا زیاد بود نمیشد پیشم بمونه

من شوهرم خیلی کمک میکنه خواهرم ومامانم هم خداخیرشون بده میگن بیارمانگه میداریم

شوهرم میخواد کمک کنه ولی بلد نیست واقعا

والا من الان یه هفتس سقط داشتم دیروزم اومدم خونه خودم شرایط خیلی سختی دارم دخترم ۳سالشه پسرم ۱ سالشه ،یه عمل هم ۲۰ روز پیش داشتم الانم خودمم و بچه ها وکارای خونه خونریزی شدیدم دارم

خودم دقیقا مثل الان

شوهرم اصلا کمک نمیکنه حتی اگه بیکار باشه الکی میگه خستم و هزار تا بهونه میاره با خانوادش هم تو یه ساختمانیم اونا ام اصلا کمک نمیکنن چ تو بارداری ک مت ویار وحشتناکی داشتم و همشم مادر شوهرم میگفت باردار شو ولی دریغ از ی کمک بعد خودشون انتظار دارن اونا ک مریض میشن یا کار دارن من کمک شون کنم

کمک میکنه همسرم .
مامانمم میاد کمکم .
اما یه موقع هایی مثل شیر خوردن شبانه که دلم میخواد بخوابم وقتی خالم خوب نیست بازم باید خودم بیدارشم بهش شیر بدم چون کسی اون موقع نمیتونه کمکی کنه دوشیدن شیرم سختمه اذیت میشم.
در هر حال نمیشه استراحت کامل کرد وقتی حالت خوب نیست با بچه کوچیک.

شوهرم که نه نمیتونه نره کار ولی خودم میرم خونه مامانم

خودم هستم و خودم

شوهرم کمکم می‌کنه
یا میگه برو خونه مامانت مراقبت باشن وقتی که خودش خونه نباشه

سوال های مرتبط