۶ پاسخ

آره خیلی فعلا دکتر گفت ۲ هفته طول میکشه تا کامل علائمش بره

من خودم رژیمشو میگیرم فعلا دوهفته هس هم شیرخشک میدم هم شیرخودم😪 اه خیلی سخته هیچی نمیشه خورد

پسر من
عزیزم به من گفتی عکس بفرستم ؟

مگه دکتر ازمایش ننوشته منفی بوده پس چرا نگرانی؟

از کجا فهمیدی حساسیت داره

من
دیونم کرده

سوال های مرتبط

مامان کیان(قندم)💙🤭 مامان کیان(قندم)💙🤭 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان مامان کنجد ها مامان مامان کنجد ها ۸ ماهگی