آره خیلی فعلا دکتر گفت ۲ هفته طول میکشه تا کامل علائمش بره
من خودم رژیمشو میگیرم فعلا دوهفته هس هم شیرخشک میدم هم شیرخودم😪 اه خیلی سخته هیچی نمیشه خورد
پسر من
عزیزم به من گفتی عکس بفرستم ؟
مگه دکتر ازمایش ننوشته منفی بوده پس چرا نگرانی؟
از کجا فهمیدی حساسیت داره
من
دیونم کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.