۴ پاسخ

ناباروری نه ولی باعث سقط میشه
برای همین باید کنترل بشه

اگرخیلی زیادباشه عدد خطرناکه باعث سقط میشه ولی باعث ناباروری نشندیم بشه

نه منم تیروئیدم کمکار ولی الان باردارم

نه منم تروییدم کم کار بود الانم هست ولی قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلماکوچولو❤️🎀 مامان حلماکوچولو❤️🎀 روزهای ابتدایی تولد