۷ پاسخ

چنده عددش؟

منم پایینه دارو میخورم ، خطرناک نیست که

ناراحت نشو تحت نظر باشی اوکی میشه

برو تحت نظر یه دکتر خوب شو منکم کاری تیروئید در بارداری دارم

چند هست؟ برای بارداری با دارو‌کنترل کن که به ۲ برسه

نه عزیزم چه خطری منم دارم فقط باید کنترل بشه با دارو
اینم یادت بمونه چون خیلیا نمیدونن
صبح که لوتیروکسین خوردی نیم ساعت بعدش صبحانه بخور
و تا ۴ ساعت بعد مصرف این دارو چای قهوه لبنیات و مخصوصا گردو اصلا نباید بخوری چون اثر قرص رو خنثی میکنه تو بدنت
و اینارو برای همیشه حذف کن سویا ،شلغم ،بادوم زمینی ،کره بادو زمینی انواع کلم مثل کلم سفیدو قرمز،بروکلی،کاهو پیچ ،گل کلم

اگه تحت درمان باشید و کنترل بشه خیر وگرنه میتونه باعث سقط بشه

سوال های مرتبط

مامان نیلو🫠❤️ مامان نیلو🫠❤️ قصد بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان miracle ✨ مامان miracle ✨ هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری