۲۱ پاسخ

وای ک چقد از اینا بدم میاد

آره منم دوسش دارم😍
ایشالا بخری عزیزم

اینو خواهرشوهرم خرید فقط برا اینکه جم و جور و مثلا زنونس
هرچی گفتم ی ۱۱۱ بگیر نگرفت
هرروز تعمیرگاه بود هزینه تعمیرش ماشین خارجی حساب میشد قطعاتشم سخت گیر میومد اخرم فروخت
ی بار خونشون بودم پاششکسته بود گف با ماشینش بریم دور بزنیم من نشستم پشتش اصن قدرت موتوری نداشت ینی حیف پول واقعا بده ادم ب این
فقط بامزه و جم و جوره وگرنه واقعا بدرد نخوره

من داشتم تازگیا فروختم خیلی ماشین راحتیه

با احترام بنظر شما و دوستان ولی من نمی‌دونم چرا از این ام وی اما خیلی بدم میاد

اتفاقا قشنگن من مدل لاکچریشو دوس دارم پشت اونا قشنگ تره کوچولو وبامزن

باورت میشه یه روز عاشقش بودم قیمتشم ۳۰ تومن بود مسخرم کردن گفتن کی اینو سوار میشه

انشالا یه روز میایی میگی اون چی بود بهتر از اون رو خریدم

عزیزم شماره حسابت بفرس پول بزنم بخرش

منم دوست دارم بخرم 😍

من آرزو دارم اینو بخرم فقط روم نشده اسمش رو بپرسم خودم میگم ماشین کوچلو 🤣🤣

و منی که گواهینامه هم ندارم ...

من هیوندا ولستر و فیات دوس دارم😍

آخ چقد برامن خوبه😄

منم دوست دارم

کاش من هم

ایشالا بخری

حس میکنم توش بشینی جانیست پاتو از هم باز کنی🤣

چند.

وای آره

چه نازه😆😆😆😆گوگولی

سوال های مرتبط

مامان مرساناو پناه مامان مرساناو پناه ۲ سالگی