سلام بچه ها من ۳ تا جنین دارم یکیش کیفیتش a دو تاشم‌ab خوبه؟

۵ پاسخ

انشاالله که مثبت بشی
میگم ذخیره تخمدان شماچجوربود

سلام اره عزیزم عالین.انشالله ک یه دوقلو واست بشنو بچسبن ب دلت

کی انتقال میدن

اره گلم خوبه ایشالله مثبت بشی

اره عزیزم خیلی خوبه

سوال های مرتبط