۷ پاسخ

اره خوبه من خودم همسرم برای زیر بغل استفاده میکنیم😅🤣

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

دکتر دیروز به من گفت نزن.سرطانزاست

عزیزم منم استفاده میکردم بعد پشیمون شدم دکتر میگه استفاده نکنید منسوخ شده بجاش تالک یا از پماد محافظ پای کودک بزن

نمدونم چنده ولی من همیشه میزنم

ب جای پودر کرم تالک بخر
همون پودره ولی بصورت کرم

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید🌹😘
این هم شماره مه09168947617

سوال های مرتبط