از منی که سه تا پسر دارم و ویارم ترسثی و شوری بوده بپرسی میگم پسر😅
ربطی به جنسیت نداره .
من سرتمنا همه چی خوردم .سرماهلینم همین طور .
سرتمنا ازحالت تهوع روبه مرگ بودم۵ماه😑
ولی سرماهلین فقط ۴.۵بار حالت تهوع داشتم فقط .وخیلی علائمایی که سرتمنا نداشتم .ولی هردوشون دخترن
منم قبلاً همش شیرینی خامه ای میخوردم ...الان اصلا دلم نمیخواد
من سر اولی شیرینی و سر دومی بیشتر ترشی جفت بچه هام پسر بود.ان شاالله خدا یه گل پسر صحیح و سالم بهت بده به حق علی اصغر امام حسین💙
شوری میدونم پسره
به این چیزا نیس مامان من سر من و خواهر قره قروت همش میخور سر برادرم شیرینی
من سر دخترم نه ویاری داشتم نه اذیتی
همه چی میخوردم گاهی شوری گاهی ترشی گاهی شیرنی
ولی عاشق دوغ بودم
ولی سر پسرم تا 6 ماه هرشب بالا اوردم
ولی چ روزایی بود اصلا هیچی نمیتونستم بخورم
فک نکنم به نوع ویار ربطی داشته باشع ولی من سر پسرم عاشق و دیوونه چیزای ترش بودم و ی چیزایی و باهم قاطی میکردم و میخوردم الان اصلا لب نمیزنم 😂😂😂
دقیقا منم فقط دلممیخواد ترشی و شوری بخورم یچیزی پیدا کنم بش نمک بزنم 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.