کسی میدونه هزینه سزارین تو بیمارستان دولتی چقد؟

۱۰ پاسخ

منم میخوام اختیاری انجام بدم از ده تا دکتر پرس‌وجو کردم میگن سزارین اختیاری به هیچ عنوان بیمارستان دولتی انجام نمیشه باید بری بیمارستان خصوصی گفتن دولت اجازه نمیده و دست ما نیست

تامین اجتماعی رایگان

تامین اجتماعی بری رایگان سزارین میکنن ولی لوله نمیبندن!

اگه شکم دومی بیمارستان کاشانی رایگان

برو فرهیختگان دکتر ندا موغاری زاده ۲۰ ۳۰ تومنه انجام میده سزارین برات مطبشم سعادت اباد و ولیعصره

خاله من دولتی اختیاری شد و لوله بست ۶۵ شد

اختیاری بنظرم ۵۰ تومن باید باشه چون من اجباری سئوال کردم گفت ۳۳ تومن

عزیز،اگه زایمان اولت باشه تمام تلاششون زایمان طبیعیه.
بیمارستان خصوصی70_۸۰ت.
دولتی نمیدونم

دولتی نهایت یک یا دو تومن میشه

من اورژانسی بودم سال 1403 کلا همه چی شد 700 تومن

سوال های مرتبط

مامان فندق


شمال💚 مامان فندق شمال💚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زندگیم 🧿💙 مامان زندگیم 🧿💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵 °ارسلان°🩷 مامان 🩵 °ارسلان°🩷 هفته سی‌وسوم بارداری