منم میخوام اختیاری انجام بدم از ده تا دکتر پرسوجو کردم میگن سزارین اختیاری به هیچ عنوان بیمارستان دولتی انجام نمیشه باید بری بیمارستان خصوصی گفتن دولت اجازه نمیده و دست ما نیست
تامین اجتماعی رایگان
تامین اجتماعی بری رایگان سزارین میکنن ولی لوله نمیبندن!
اگه شکم دومی بیمارستان کاشانی رایگان
برو فرهیختگان دکتر ندا موغاری زاده ۲۰ ۳۰ تومنه انجام میده سزارین برات مطبشم سعادت اباد و ولیعصره
خاله من دولتی اختیاری شد و لوله بست ۶۵ شد
اختیاری بنظرم ۵۰ تومن باید باشه چون من اجباری سئوال کردم گفت ۳۳ تومن
عزیز،اگه زایمان اولت باشه تمام تلاششون زایمان طبیعیه.
بیمارستان خصوصی70_۸۰ت.
دولتی نمیدونم
دولتی نهایت یک یا دو تومن میشه
من اورژانسی بودم سال 1403 کلا همه چی شد 700 تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.