۱۰ پاسخ

یه تومنم نیست با بیمه

بچه اول اگه سزارین اختیاری بشی حدودا ۳۰ تا ۳۵ جریمه میگیرن

بدون بیمه ۱۵ عزیزم

من دکترم گفت بیمارستان مردم با بیمه نیرو مسلح ۱۵تومن

زیر یه تومن

زیر ۱۰تومن

اگرم بیمه نداری یه سلامت در بیار خیلی کمک میکنن

اگه اجباری باشی بیمه داشته باشی
۲/۵

آخرین باری ک بیمارستان بودم ۶تومن بود

گمونم ۷ ۸ تومنه

سوال های مرتبط