کسی هزینه زابمان تو بیمارستان دولتی میدونه...

۵ پاسخ

من هفته پیش از بیمارستان ولایت پرسیدم گفتن طبیعی ۴ تومن سزارین ۱۲ تا ۱۵ تومن .
از بیمارستانای دیگه خبر ندارم

بدون بیمه

سزارین 8 با بیمه سلامت طبیعی رو نمیدونم

دولتی با بیمه رایگانه یا دیگ ته تهش یک تومن بشه

دولتی با بیمه رایگانه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری