کیا هنوز از پوشک نگرفتن میخوام شروع کنم

۸ پاسخ

من 😂اصلا نمیشه وفعلا دست نگه داشتم

خیلی راحت هست
ولی اگه بخوای شب ادراری نگیره نباید وقتی دستشویی کرد توی خودش دعواش کنی

بسم الله اگه آدم بی خیالی هستی خیلی راحت هم یاد میگیره هم خودت حرص نمیخوری اگه حوصله نداری بزار هر وقت خودش گفت وگرنه از یه چند وقت دیگه میای تاپیک میزاری چیکار کنم😄

منم هنوز موفق نشدم خودشو سفت میگیره و گریه

من یه هفته اس شروع کردم خیلی راحت بود دیگه الان حتی پی پی رو هم خودش انجام میده اذیتم نمیکنه .چون یکم ترس از پی پی کردن داشت.
با وجودی ک من فکر میکردم ماها طول بکشه و موفق نشم اما در کل خیلی راحت بود دیگه خودش شلوارش رو در میاره میگه جیش دارم

من سه ماهه دارم میگیرم موفق نشدم

خداروشکر گرفتم خیلی راحتتر از اونی بود ک تو گهواره می‌شنیدم از همه وای برام کابوس بود چقد حرص میخوردم ولی خداروشکر بخیر و راحت گذشت

من نذاشت ترسید گریه کرد

سوال های مرتبط