ناهار چی دادین به نی نی هاتون ؟؟

۲۴ پاسخ

دختر من همیشه ناهار چهار و پنج میخوره وقتی بیدار میشه براش نگه میدارم برنج و گوشت با ماست دادمش

قرمه سبزی دادم معمولا برای دخترم توی یه هفته سه بار درست میکنم چون خیلی دوست داره میخوره

گوجه بادمجان با برنج

ماکارانی

دم پختک

مرغ طبیعی اونم نخورد گذاشتم برای شامش

قرمه سبزی

قیمه

سیب زمینی و گوشت چرخی قاطی برنج کرده بودم دوس داره

نخورد نه ناهار نه صبونه😐😐😐😐😐😐چنتا کشمش خورده

شیر😂پسر منکه چند روزه فقط شیر میخوره

سیب زمینی سرخ کرده

قیمه

قیمه، به زور دو لقمه خورد😮‍💨

ته چین

پسر من بعد از یه هفته بی اشتهایی وحشتناک اب دوغ خیار خورد

هیچی نمیخوره

قورمه سبزی

قورمه سبزی ولی دوس نداره🤣🤣

دلمه برگ مو گذاشته بودم چنتا خورد

هیچی نخورد

برنج بود نخورد اصن😔

مرغ

پوره سیب زمینی تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان عطرین مامان عطرین ۱ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان بهار و اُمید مامان بهار و اُمید ۱ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان مامان جیگر  ❤️ مامان مامان جیگر ❤️ ۲ سالگی