ناهار چی میدید به نی نی هاتون؟

تصویر
۴ پاسخ

ماکارانی برا همه اهل خونه
حالا سه نفریم ها فک نکنین گغتم اهل خونه 7-8نفریم

والا ناهار بخوره خوشحال میشم
نمیخوره که منم از ذوق افتادم هرچی خودمون بخوریم در حد 2 قاشق میخوره

سوپ گذاشتم براش

واسه خودمون ماهی گذاشتم به مهوا هم همونو میدم

سوال های مرتبط

مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان گندم🥺🧿 مامان گندم🥺🧿 ۱۶ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان آدریَن مامان آدریَن ۲ سالگی