توی بیمارستان شریعتی تهران کسی آی یو آی مثبت شده؟؟؟

۲ پاسخ

کمکت میکنم که مشکل ناباروری و نازاییت رو با دارو گیاهی درمان کنی

            《 رویای مادرشدن 
نزدیکتر از چیزیه که فکرشو کنی !》


داروهای گیاهی حاج خانم داوودی باسابقه بالای ۳۵سال 🌿

♦️ بانتایج بالا ومدارک پزشکی قبل و بعد در کانالها

#تعیین_جنسیت  #ناباروری #نازایی
📍کانال روبیکا
https://rubika ir/joinc/CDAIBJGC JBSYGUPQSTECCERGDUFPSGC
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
📍کانال ایتا
https://eitaa com/nabarvari9
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

📍کانال بله  : ble ir/join/77so56CY9Y
➖➖➖➖➖➖➖➖
مشاوره رایگان
آیدی مشاور    @nabarvariii9
تماس            93 547693

همکار من انجام داد منفی شد بهش گفتند باید آی وی اف کنی اونم رفت مرکز مام آی وی اف کرد از شریعتی راضی نبود

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی