۷ پاسخ

رفتم بهداشت دیناروند ایفونی خرید چنان رژه میره تو بهداشت انگار تاج طلا رو سرشه🤣🤣🤣🤣

من آپتامیل میدم راضیم
وزنشم میبرم دکتر میگه خوبه

بنظرم سرلاک بهش بده چون شیر فقط آب بدنشو تامین میکنه وزن دیگه نمیده

ببلاک هم خوبه

یکی میگفت آپتامیل میدم خیلی راضیم

آپتامیل پرونوترا

منم نان میدم

سوال های مرتبط